tiistai 1. elokuuta 2017

Birthday, BBQ & Six Flags

Pari viikonloppua sitten juhlittiin mun 24v synttäreitä! Host-vanhemmat kyseli multa mitä haluan syödä ja juoda, ketä kutsua ja minkälaiset juhlat haluan. Sanoin, että haluaisin kokea Amerikkalaisen barbequen eli grillibileet, koska niissä ei ole vielä tullut käytyä! Meillä oli sitten hodareita ja erilaisia täytteitä niihin, kahta eri kanaa, paistettua sipulia, nachoja&guacamolea, viinejä, kuoharia ja oluita :D isoäiti leipoi ihanan kakun (brownie&mashmallow creme) ja teki muffinsseja! Ruokaa kyllä riitti, mutta ylimääräistä ei kuitenkaan jäänyt hirveesti. Halusin rennot ja suht pienet juhlat ja semmoset sain. Vieraita ei ollut kuin reilut 10, lapset leikkivät keskenään ja kaikilla tuntui olevan mukavaa! Ihanaa kun minun molemmat au pair-kaveritkin pääsi juhlimaan ♥ kauheaa oli vain kun (amerikkalaiseen tapaan) kaikki lauloivat mulle kun puhalsin kakun kynttilöitä! En tykkää olla huomion keskipisteenä :D sain myös ihania lahjoja ja kortteja! Oli huippu päivä! 









Päivä mun synttärien jälkeen ajettiin tyttöjen kanssa Atlantaan ja mentiin Six Flags-huvipuistoon! Hirvittävän kuuma päivä, kauheat jonot ja hieman liian hurjia laitteita, mutta oli hauska päivä! Taas yksi asia bucket lististä tehty! Ja olen ylpeä, että uskalsin mennä niihin hurjiinkin laitteisiin (niihin joissa mennään pää alaspäin hirveen kauan!) 




Brasilia, Suomi & Columbia 




Toinen mun au pair-kavereista, Carolina, lähti kotiin pari päivää mun synttärien jälkeen, kun au pair-vuosi loppui. Ehdittiin vielä yhdessä käydä Ritzissä ja kajakeilla melomassa. Saatiin ihania kuvia muistoksi ja oli hirveen hauskaa, vaikka aattelin aluksi, että se olisi vaikeaa. Ikävä tulee Carolinaa, mutta tiedän, että vaikkei ehditty tuntea kauaa, meistä tuli tosi läheisiä ja yhteydenpito pysyy ♥



  
  


Mitäs muuta kuuluu.. muuttoa. Eli viikon päästä muutetaan ja meidän ei itse tarvitse pakata mitään, koska muuttomiehet tulee ja hoitavat sen homman, Sanoin kuitenkin, että haluan itse pakata omat tavarani, koska samalla näen kuinka paljon sitä fyysisesti on ja mahtuuko ne mun matkalaukkuihin (matkustuskuukautta ja kotiinpaluuta varten). Plus en halua, että muuttomiehet käy läpi mun vaatteita :D no en ole vielä aloittanut pakkausta ja tiedän jo nyt, että vaatteiden kanssa tulee ongelma, joten lähetin postipaketin Suomeen. Se on sairaan kallista ja riskaabelia, koska paketteja hukkuu aina, mutta oikeestaan ainoa mahdollisuus tää, jos haluen saada kaikki vaatteet kotiin. Joitain vaatteita lahjoitin myös Goodwillille. Ja sitten viime lauantaina kävin taas shoppailemassa vähän uusia vaatteita :D :D ei mene hyvin!

Näinä viimeisinä päivinä täällä olen yrittänyt tehdä mun lempparijuttuja täällä järvellä. Käydä lenkillä, uima-altailla, kahviloissa, Ritzissä... Sunnuntaina näin myös yksiä mun lemppari-ihmisiä täällä! Eeva & Tim! Käytiin Sandy Creek puistossa piknikillä ja uimassa Athensissa ja oli hirmu kivaa vaikka olikin tuskasen kuuma! Ihana kun saa puhua suomea ihan livenä jollekkin! :) 

Tästä maisemasta tulee mieleen Suomi!

Ihana Eeva!

Laitan tähän loppuun vielä kuvia mun lempipaikoista täällä järvellä. Seuraavan blogin kirjoitan varmasti muuton jälkeen ja ennen LA reissua ♥ siihenkään ei ole kuin 3 viikkoa! 



Lakeclub

Ritz
Madison

Lake Oconee

PS. Enää 80 päivää matkustelukuukauteen! ♥
PPS. Mun serkku aloitti oman blogin mahdollisesta vaihtovuodesta Etelä-Amerikassa ensi vuonna :) käykäähän myös lukemassa miten hänen prosessi etenee: http://joytothelife.blogspot.fi 

-Annika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti