maanantai 12. kesäkuuta 2017

The Pink Party & Summer fun!

Perjantaina mulla alkoi 11 päivän loma!! Ensimmäinen kunnon loma sitten tänne tulon :) ja tänään tosiaan lento Miamiin ♥ näen vihdoin mun serkut! Oon vaan kauheassa jännityksessä kun tällä meidän reissulla on ollut niin paljon vastoinkäymisiä alusta asti, että koko ajan odotan, että mitä vielä tapahtuu :D no toivottavasti ei sattuis enää mitään! Fingers crossed!

Pari viikonloppua sitten oli A:n synttärijuhlat! Host-äidin kanssa osteltiin koristeita juhlia varten ja niihin kului melkeen $500. Huh huh! Täällä kyllä mennään all out. Kaikki oli sävy sävyyn. Mutta olihan ne juhlat tosi nätit. Takapihalla meillä oli naposteltavaa, juotavaa, pomppulinna, ajettavia autoja ja pelejä. Oli hirmu kuuma päivä ja juhlien jälkeen kaikki oli ihan poikki :)


A sai synttärilahjaksi oman auton!


Nautin kyllä tästä kesästä ihan hulluna, kun on enempi aikaa tehdä iltaisin ja viikonloppuisin asioita! Ollaankin mun brasilialaisen au pair kaverin kanssa tehty vaikka ja mitä: shoppailtu, käyty syömässä, hengailtu poolilla ja käyty lenkillä. En voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen olen, että oon saanut tänne ystävän. Ja vielä näin ihanan! ♥



Eilen oli hurjaa kyytiä! Minä, tän perheen mummo ja isomummo (80v!!) mentiin semmoisen veneen perässä vedettävän kumiveneen kyytiin ja pompittiin aaltojen läpi. Olin aluksi ihan kauhuissani, mutta oli kyllä hullun kivaa! Ihana, että täällä on mahdollisuus kokeilla kaikkea uutta ja voittaa pelkoja. Seuraavaksi jet-ski! 




Mun Miamin matkan aikana on täällä muuten isänpäivä (18.päivä) ja multa jää se nyt juhlimatta täällä. Hieman harmittaa, mutta en tosiaan edes osannut ajatella, että se on täällä silloin, kun Suomessa sehän on marraskuussa. Tehtiin kuitenkin lasten kanssa isänpäivälahjat host-isälle ja isoisälle. Maalattiin pienet linnunpöntöt ja askarreltiin kortit :) 

Hieman lyhyempi kirjoitus nyt, mutta Miamin jälkeen tulee varmasti paljon tekstiä ja kuvia! Lähden tästä ajeleen kentälle! Hyi, odotan ruuhkaa ja Atlantassa ajoa kauhulla.... 

Happy summer!! 

-Annika




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti